SEMARAH APAPUN PADA SUAMI...

Kata Mama, semarah apapun pada suami, mama tetap melayani sepenuh hati
Begitu kata Mama
Ah Mama, saya tertegun dengan apa yang Mama katakan
Sungguh luar biasa sekali Mama ini
Inilah yang sering jadi inspirasi saya dari Mama
Bagaimana Mama mengurus almarhum Bapak hingga akhir hayatnya membuat saya belajar banyak
Semarah apapun pada suami tetap melayaninya, ini noted banget buat saya
Tapi Ma, alhamdulillah banget, anak lelaki Mama itu tak pernah membuat saya marah
Jangankan marah, bagi saya anak lelaki Mama itu istimewa
Cara dia memperlakukan saya sebagai istrinya
Cara dia memperlakukan saya sebagai partner bisnisnya
Cara dia memperlakukan keluarga saya seperti halnya dia memperlakukan keluarganya
Semua terasa istimewa dan anak lelaki Mama itu adalah kado terbaik yang saya dapatkan dari Allah
Anak lelaki Mama itu istimewa, seistimewa perempuan yang melahirkan dan membesarkannya
Mama istimewa maka lahirkan lelaki istimewa yang kini akan menemani perjalanan hidup saya, InsyaAllah ingin sedunia dan sesurga dengannya, Ma, mohon doakan



No comments:

Post a Comment